Olympus µ-9010 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus µ-9010 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joshua Mi 28-10-2010

ik heb de camera nu een paar weken en ben er meer dan tevreden mee.
de camera heeft hartstikke veel functies en is zeer gebruiksvriendelijk.
je kunt er fantastische panoramafoto's mee maken en voor een camera van dit formaat, is de zoom echt ongekend. ideaal is dat je hem rechtstreeks op je pc, tv en printer aan kan sluiten zonder een hele hoop gedoe. de 2Gb aan intern geheugen is daarbij ook ideaal.
echt een aanrader voor iedereen die van fotograferen houdt, maar niet met een grote camera rond wil lopen.

JE57 04-03-2012

Kan je ook diafragma etc zelf instellen?

fameverts 08-07-2010

Voor een leek is dit een geweldige camera, zoveel mogelijkheden.
Ook de zoom is zo sterk.Groot zoom voor zo'n klein cameraatje.
Echter vind ik de foto's te flets, wit is 'te wit'.
Dit is wel in te stellen, maar dit is niet wat ik van Olympus gewend ben.
Filmpjes hapert op PC, dit kan ws komen omdat de PC geen HD zuiver kan afspelen.
Camera terug gestuurd naar Camera4all, en ze hebben netjes het bedrag terug gestort. Ik wil hetzelfde weer hebben als de C60-Camedia van Olympus 6 MP. Super scherp en kleur echt!
Volgens mij gaan 14 MP ten koste van kwaliteit, wie gaat er nou posters printen?

WW 30-01-2012

Misschien dan eens de SH21 van Olympus gaan bekijken.
Het is wachten op de eerste reviews hier bij kieskeurig.